Ostutingimused

1. Üldine teave

Käesolevad tingimused kehtivad phoutlet.se veebilehe kasutamisele ja/või sealt kaupade tellimisele. phoutlet.se on Perfect Home AB (edaspidi Perfect Home) omanduses olev veebipood, ettevõtte registreerimisnumber 556715-7077, Östra Larmgatan 22, 411 07 Göteborg, Rootsi.

Jätame endale õiguse neid tingimusi ette teatamata muuta. Teie tellimusele kohaldub see tingimuste versioon, mis kuvatakse phoutlet.se-s tellimuse esitamise ajal.

Meilt ostledes nõustute kõigi kehtivate tingimustega. Perfecthome.ee-st ostlemise vanusepiirang on 18 aastat.

2. Tellimus

Jätame endale õiguse tellimus tühistada järgmistel juhtudel ilma hüvitise või muude kuludeta:

  • Teie makseandmed on valed või neid ei saa kinnitada.
  • Teie tellimus esitatakse pettuse jms eesmärgil või seoses kuritegeliku või muu ebaseadusliku tegevusega.
  • Veebisaidil ilmneb tahtmatu viga, näiteks makseviga, hinnaerinevused, kaupade ülemüük või muu sarnane

Tellida saab ainult veebis või. Me ei töötle tellimusi telefoni, e-posti ega kirja teel.

3. Hinnad

Kõik hinnad on märgitud eurodes (EUR)) ja sisaldavad käibemaksu. Palun arvestage, et toote hind võib eri värvide puhul allahindluste ja kampaaniate ajal erineda.

Samuti jätame endale õiguse veebisaidil hindu parandada. Hinnad võivad muutuda ette teatamata vastavalt siin sätestatud tingimustele.

Lisateavet kättetoimetamiskulude ja kättetoimetamisvõimaluste kohta leiate jaotisest „Saatmine ja kohaletoimetamine“.

4. Maksevõimalused

Kaardimakse
Maksta saab VISA või Mastercardiga.

Klarna
Koostöös Klarna Bank AB-ga (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Rootsi, pakume järgmisi makseviise. Makse läheb alati otse Klarnale.

Arve: Maksetähtaeg on 14 päeva alates kauba saatmise kuupäevast. Arve tingimused leiate siit. siin .

Konto: Klarna konto on Klarna krediidiliin, mis annab tarbijatele võimaluse tasuda oma ostude eest igakuiste osamaksetena 1/24 (vähemalt 95 Norra krooni) suuruses kogusummast.

Lisateavet Klarna Konto kohta, samuti üldised arveldustingimused ja Euroopa standardiseeritud teave tarbijakrediidi kohta leiate aadressilt siit . Lisateavet Klarna kohta leiate siit ja nende kasutustingimusi saate lugeda siit. Sellise teabe kasutamist reguleerivad kehtivad andmekaitsealased õigusaktid ja Klarna privaatsuspoliitika.

Teile Klarna makselahenduste pakkumiseks võime teie isikuandmeid kassas kontakt- ja tellimuse andmete kujul Klarnale edastada, et Klarna saaks hinnata, kas te sobite nende makselahendustele, ja kohandada neid makselahendusi teie jaoks. Teie edastatud isikuandmeid töödeldakse vastavalt Klarna andmekaitsepoliitika .

5. Saatmine ja kohaletoimetamine

Pakk kättetoimetamispunkti 13,9 €.

Kõik tellimused saadetakse välja 3-5 tööpäeva jooksul (esmaspäevast reedeni). Pärast pühi või sooduspakkumisi võib tellimuste töötlemise aeg olla veidi pikem. Märgitud tarneaeg algab paki laost saatmisest. Saadame tellimusi ainult Rootsi-sisestele aadressidele. Kaebuste korral võtke meiega ühendust aadressil kontakt@perfecthome.se .

6. Taganemis- ja tagastamisõigus

Kaupade ostmisel veebist on teil 14-päevane taganemisõigus alates kauba kättesaamise päevast. Kui soovite kauba meile tagastada, on oluline, et täidaksite taganemisvormi ja veenduksite, et kaup on korralikult pakendatud.

Tagastuse kinnitamiseks peab toode olema müügikõlblikus seisukorras, st kasutamata ja täielikult pakendatud. Tagastamise korral tasub klient tagastuskulud. Tagastatavaid tooteid ei tohi meile järelmaksuga saata. Kui kasutate oma taganemisõigust, tagastame raha pärast tagastuse kättesaamist ja töötlemist. Algse saadetise saatmiskulud arvatakse tagastatavast summast maha.

Kui tellimus tühistatakse enne kauba saatmist, kanname raha teie kontole tagasi.

MÄRKUS: Taganemisõigus ei kehti kaupadele, mis on kohandatud teie isiklike soovide järgi või mille puhul olete rikkunud pitseri/pakendi ning kui kaup ei ole hügieenilistel põhjustel tagastamiseks sobiv.

Laadige taganemisavalduse vorm alla siit.

7. Kaebused

Kui avastate tootel defekti, peate sellest meile viivitamatult või hiljemalt 2 kuu jooksul pärast defekti avastamist teatama e-posti teel aadressile outlet@perfecthome.ee . Sõnumis tuleb selgelt välja tuua toote viga ja sõnumile tuleb lisada kahjustatud toote pildid. See on vajalik, et saaksime kaebuse kohta otsuse langetada.

Kui kaebus rahuldatakse, tagastatakse raha sama makseviisi abil, mida kasutati ostu sooritamisel.

8. Nõudmata pakid

Kui pakki ettenähtud aja jooksul ei järgita, võidakse teilt küsida 19,5 € meiepoolsete käitlemis- ja tagastuskulude katteks.

9. Tellimuse tühistamine

Kui tühistate tellimuse ostuprotsessi ajal, ei võeta teilt tasu. Tellimuse saab pärast tellimuse vormistamist tühistada, võttes ühendust outlet@perfecthome.ee . Kui tellimus tühistatakse pärast selle saatmist, kehtivad ülaltoodud tavapärased tühistamis- ja tagastamistingimused.

10. Vale või mittekohaletoimetamine

Kui teil puudub mõni toode või olete saanud vale toote, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust. Palun kontrollige enne meiega ühenduse võtmist lisatud teavet tellimata toodete kohta. Saatke meile e-kiri aadressile outlet@perfecthome.ee ja märkige tellimuse number ning milline toode puudub või on valesti kohale toimetatud.

Kui oleme vea teinud, parandame selle loomulikult ilma teile lisakuludeta. Kui avastate paki kahjustumise kättesaamisel kättetoimetamiskohas, peate sellest viivitamatult asukohas teatama. Kui avastate transpordikahjustuse alles koju jõudes ja pakendi avades, viige kogu saadetis koos pakendiga tagasi kättetoimetamiskohta ja täitke kahjuaruanne. Postitöötajad aitavad teil seda täita. Kui olete saanud kahjustatud eseme, peate meiega samuti võimalikult kiiresti ühendust võtma. Oluline on, et te ei viskaks ära pakendit, milles kaup saabus, meil võib seda vaja minna seoses meie kindlustusega.

11. Isikuandmete kaitse

Perfect Home ei salvesta klientide kohta muud teavet peale selle, mis on vajalik kauba saatmiseks. Me ei müü sellist teavet ka. Krediitkaardiga maksmisel kasutatakse turvalist välist lahendust, mis tähendab, et me ei puutu kunagi kokku kaardinumbrite ega pangaandmetega ning seetõttu ei saa keegi meilt seda teavet kätte.

12. Erakorralised asjaolud

Perfect Home vastutab kauba kaotsimineku eest ainult juhul, kui on tuvastatud vigu või defekte. See ei kehti aga juhul, kui Perfect Home suudab tõestada, et defekt on tingitud asjaoludest, mis ei ole Perfect Home'i kontrolli all ja et Perfect Home'ilt ei saanud mõistlikult eeldada tagajärgede vältimist või ületamist. Perfect Home ei vastuta defektidest tuleneva kaudse kahju eest, välja arvatud juhul, kui kahju on põhjustatud Perfect Home'i raskest hooletusest või tahtlusest. Tarbijaostude puhul ei tohi tingimused olla halvemad kui tarbijaostuseaduses (tarbijaostuseadus) sätestatud tingimused.

13. Kokkuvõtteks

Kas on midagi, millele te siit vastust ei leidnud või on teil ostutingimuste kohta muid küsimusi? Võtke meiega ühendust ja saatke e-kiri aadressile outlet@perfecthome.ee .

MÄRKUS! Jätame endale õiguse teha valikus ja hindades muudatusi.